كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
دانشگاه پیام نور ایلخچی یکی از قطب های علمی آذربایجان شرقی است رئیس دانشگاه پیام نور ایلخچی از امکان انتخاب رشته بدون کنکور در این دانشگاه خبر داد
وی با اشاره به پذیرش بدون کنکور در مقطع کارشناسی در دانشگاه پیام نور اظهار کرد: محدودیت خاصی در پذیرش وجود ندارد و همه افرادی که در کنکور سراسری سال 97 شرکت کرده و مجاز به انتخاب رشته نشده اند و حتی افرادی که در کنکور غایب بوده اند نیز می توانند برای ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور ایلخچی انتخاب رشته نمایند.

ایشان با بیان اینکه فرآیند پذیرش در دانشگاه پیام نور بصورت باکنکور و بدون کنکور انجام می شود افزود: علاقمندان نسبت به انتخاب رشته بدون کنکور در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور ایلخچیاز طریق سایت سازمان سنجش اقدام کرده و بعد از اعلام نتایج و در صورت پذیرش نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

با اشاره به اینکه این دانشگاه بعنوان یکی از واحد های نزدیک به مرکز شهر شهر تبریز و امکان دسترسی آسان است اذعان داشت: دانشگاه پیام نور ایلخچی از توانمندی ها و ظرفیت های مختلف و منحصر بفرد برخوردار است.

بگفته وی دانشگاه پیام نور دانشگاهی دولتی بوده و نسبت به دیگر دانشگاه ها شهریه کمتری دریافت می کند. سپس با اشاره به برخی مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور اظهار کرد: تحصیل همزمان در دورشته، تحصیل همزمان در دو دانشگاه، انتخاب محل آزمون توسط دانشجو، اعطای وام های بدون بهره تحصیلی و آموزش الکترونیکی از جمله مزایای این دانشگاه بوده و پیام نور تنها دانشگاهی است که مجوز پذیرش دانشجو بصورت الکترونیکی و مجازی را داشته و بستر این نوع آموزش در دانشگاه فراهم است.
وی با بیان اینکه منابع درسی و سرفصل های مورد استفاده در دانشگاه مطابق با اصول آموزش عالی است تاکید کرد: این امر باعث شده تا دانشگاه پیام نور در بین 10 دانشگاه برتر جامع کشور قرار گرفته و بر اساس رتبه بندی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، دانشگاه پیام نور رتبه یک کیفیت آموزش را در کنار دانشگاه های شریف و علوم پزشکی تهران کسب کرده است.

از 15 الی 20 مرداد ماه پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی و بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور ایلخچی صورت خواهد گرفت و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به انتخاب یکی از رشته های مقطع کارشناسی در دانشگاه پیام نور ایلخچی اقدام نمایند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر